En bild som får alla kvinnors löshår att lossa

Godkväll du fagra.
Jag ska inleda den här nya hippa bloggen med något otroligt extraordinärt. Något kulturellt. Något som får alla unga kvinnors löshår att lossa. En bild när jag äter.


Nu undrar ni hur jag blev sådär blank och naturligt blänkande. Är det en speciell
brunkräm jag använder? Nej, det är svett som är saken. SVETT. MMM…

Nu ska jag gå och lägga mig. Se på Two and a half Men. Usch. Det är en sådan där dålig serie som man ser ändå för att det är ett säkert kort att se dem där mysiga kulisserna och höra samma problem om och om igen. Vännen. Nu skäms jag.

Godnatt mina vänner.

4 thoughts on “En bild som får alla kvinnors löshår att lossa

  1. Haha, jag älskar din blogg [ ❤ ], har typ sätt alla video klipp, älskar dom me ;:D
    Och du är så himla Söööt ;:D [[ <33 ]]
    Puss o kram
    Mvh // Sanna

Kommentera

