Det här är det värsta jag någonsin har sett…

Det här måste vara det mest tragiska jag någonsin har sett. Dessa två videos visar verkligheten bakom Kinas pälsindustri, hur det faktiskt går till och hur mycket dessa oskyldiga varelser faktiskt måste lida. Jag blir illamående, på riktigt, jag vill spy när jag ser detta.

Känsliga tittare varnas! 

Sprid vidare klippen så fler får verkligheten slängd i ansiktet och förhoppningsvis blir detta förbjudet. För just nu är detta lagligt i Kina, helt stört.

Uppdaterat 22:59: Visa att du är emot detta och skriv under via Facebook här: http://www.facebook.com/#!/event.php?eid=112876242135912 (tack till Moa som länkade)

10 thoughts on “Det här är det värsta jag någonsin har sett…

  1. Hur kan dom fucking jävelsmänniskorna fan göra en sån jävla grej? Åk fucking på livstidsresa till helvetet! Fuck you!

  2. Usch, det där videoklippet är hemskt… En elev på min skola visade det där på engelskan när vi skulle argumentera för och emot något. Hon valde djurplågeri. Min kompis ville inte titta egentligen, men det gjorde hon ändå. Hon började gråta när videon visades.
    Att man ens kan göra så där mot djur… Dem lever och har ju också känslor…

  3. Fy f*n för dom jävlarna säger jag bara!!!! Blir så jävla förbannad på hur dom kan göra så mot ett oskyldigt djur?:@ vissa folk har ju inga känslor…

  4. Det är så sjukt vidrigt och jag förstår inte hur människorna som gör det tänker eller har mage till att göra det. Man blir ju förstörd av att se det..

  5. Ja fyfan det där är så jävla sjukt! Börja gråta av sånt där, förstår för i helvete inte hur folk kan göra något sånt hemskt!
    Blir så jävla arg och ledsen asså LKSJLVAJSGTBDJLK
    Lite svärord nu men ja jag mår så himla dåligt av sånt här, hur fan kan människor göra sånt ;(((((((

    Har du deltagit och skrivit ditt namn och stad på detta?
    http://www.facebook.com/#!/event.php?eid=112876242135912
    GÖR DET!!!! 😦

  6. har sett kortare klipp av det där förr, höll på allvar att kräkas så jag kunde inte se hela……. fyfan

  7. Herregud .. 😥 Jag började gråta när dom ryckte av dom pälsen när dom fortfarande levde !! Hur kan en levande människa vara så grym mot ett oskyldigt djur !? & stackarna hade varken päls eller hud & de rörde sig & .. nej, jag klarar fan inte av att ens skriva om det knappt 😦

Kommentera

