Är det inte vackört?

20110628-125851.jpg

Goddag!
Jag är nu tillbaka i stugan tills i slutet av veckan efter att ha varit hos mormor ett par dagar. Det känns bra, solen är tillbaka och jag ska bara fokusera på att bli lite brun, pinsamt att komma hem såhär blek som jag är nu…

Och så kommer grannarna Maria och William och lilla Embla hit snart också, så det blir awesome. 😀

Aja, uppdateringen lär nog bli rätt dålig de närmaste dagarna. Eller i alla fall tills imorgon, då jag får mobilladdaren (batteriet ligger på 12%).

Men bli inte alltför ledsna, jag bjuder på tandblekningar åt alla när jag kommer hem.

Ha det asbra mina vänner, så hörs vi! 🙂

3 thoughts on “Är det inte vackört?

  1. Hej! Ta chansen och anmäl dig till Dagens Blogg hos mig på ogonblickinorr.blogg.se!
    Ha en trevlig dag
    Linda

    ps. förlåt om ni inte vill ha sådana här kommentarer!

Kommentera

