JAG ÅKER JU TILL STOCKHOLM PÅ MÅNDAG!

Insåg precis någonting (nej, jag ska inte skönhetsoperera mina armbågar, ännu bättre):
Jag åker ju till Stockholm på måndag(!), med Tora och hennes mamma och låtsaspappa. Jag har tänkt på det mycket, men aldrig riktigt förstått att det bara är i helgen och sedan är det bon voyage Umeå!

Vi ska äta, flyga flygplan (OMG!), vara på Gröna Lund, förhoppningsvis träffa min kusin Saffie, och bara ha det awesome.

Åååå det kommer äga! Eric Saade kan slänga sig i väggen (gillar att referera till den mannen)! Usch, vad jag taggar!!! 

5 thoughts on “JAG ÅKER JU TILL STOCKHOLM PÅ MÅNDAG!

  1. haha lite random, men jag e bara tvungen att säga det..
    Jag drömde om att jag träffad dej inatt, o vi va typ bästa kompisar o.o

Kommentera

