Känslan av att få komma hem…

Ahhhhhhhh…. Nu är jag hemma igen, gu’ se’ skönt. Nästan lite snuskigt så tillfredställande det är att få komma hem. Har den där känslan i kroppen man bara kan få av att A) donera en massa massa pengar till Barncancerfonden eller B) få komma hem efter att ha varit i en stuga väldigt länge.

Det har varit jättemysigt där, jo, det har det, men nu är det bra. Nu vill jag vara hemma, med mina vänner och internet and ICA nearby. Inte 1,5 mil bort, nej tack. Dock möjligen när jag är pensionär, då duger en askkopp och TV4+ (Bingolotto)

Om ni ursäktar mig, nu ska jag sniffa hemmalukten i min tapet. Demonstrerar akten…

Hörs sen! Hej.

One thought on “Känslan av att få komma hem…

  1. asså du är bara för skön! älskar din blogg , så jäkla bra att det finns nån kille som vågar visa att man faktiskt kan vara sig själv . och inte bara perfekt jämt som alla andra!
    fortsätt så.

Kommentera

