Godmorgon!


Matverket. Detta var dock innan jag addade en macka till.

Hallååj!
Oj vad jag gick och lade mig sent inatt. Klockan måste ha varit halv tre då jag gick till köket och gjorde mig tre rostade mackor med ost, drottningsylt och så en liten Activia som ett fräscht element på sidan.

Men jag är pigg och glad i alla fall, och ska snart cykla ned på stan med Ekmannen. Vilken kvinna. Eller man. Eller hur man nu vill se på det hela. Tora följer också med 🙂

Vi höres senare! Don’t do drugs.

2 thoughts on “Godmorgon!

Kommentera

