Bilder på the Phoebe och Umami

Godmorgon mina kära!
Vacker dag vi har utanför oss, solen skiner. Dock blåser det som bara den, vilket är en perfekt ursäkt för att bara ligga inne och se på film hela dagen. Framtills senare, då vi ska flytta råttorna till mormor som ska vara råttvakt medans jag är i Stockholm. 🙂

Och här är några bilder på dom. Legenderna. Råttna’. The Phoebe och Umami.

Är dom inte vackra?

Nej, men fy, jag skoja bara, jag ska inte bara ligga inne. Jag ska vara jävligt hipp och gå på en långpromenad, det är vad jag ska göra. Bildbevis kommer, det sätter jag mitt slöfinger (hör min historia, på Kalla Fakta under nästa år) på! Hej!

Kommentera

