”Om jag vore 12”

8 thoughts on “”Om jag vore 12”

  1. fyyy fäään va du äger !!!!! :O Kollar på dina videor typ varje dag och skrattar ihjäl mig typ varje gång ! xD Men en fråga.. ? Kan man få typ din mailadress eller något så att man kan få ha kontakt med dig åh typ skriva å sånt till dig ? 🙂 Du kanske inte gör såt med dom du inte känner men tycker du är grymt rolig, så att skriva med en sån som du skulle fylla upp vardagen med lite skratt 😉 du är kung! 😀 Kram / felicia

    • Hej!
      Ja, om du klickar på dubbelhakan/kontaktrutan i sidesflikarna till höger, och skickar något, så svarar jag gärna, och då får du min mejladress. 🙂

Kommentera

