Imorgon: Stockholm

Åh, jag känner mig som en turnerande superstjärna med den rubriken. Eller en cirkusartist. Ny stad för varje dag. Jag har en kvarn, men det månne va. Vilka rim, va?

Nej, men det kommer bli awesome. Flyget går halv sex på kvällen och det ska bli riktigt spännande. Att flyga. Hoppas nästan lite på att planet ska krascha så vi hamnar på en öde ö som i Flyg 29 Saknas. Den odubbade versionen.

Har förresten redigerat ett videoinlägg hela kvälla, så jag lägger ut det här om ett par minuter, men sedan är det bums i säng.

Godnatt! 🙂


Vacker bild på Tora som bajsar på slätten. Nej jag skoja. Ha. Ha. Ha.

One thought on “Imorgon: Stockholm

Kommentera

