En sömn som smörgåstårta


Jag och min älskarinna Medium säsong 5.

Halloj!
Sorry för den suckiga uppdateringen, men jag har ju faktiskt semester, så det må vara.

Idag är det i alla fall den sista dagen, och det vådar asbra. Har sovit så jävla gott inatt så om det skulle vara en rätt skulle denna natt vara smörgåstårta. Yes, it was THAT good. Sedan idag ska jag och Thora på stan igen och chilla, för att sedan åka och fika med Katarina, Peder, Tora, Freddie (Peders dotter), jag och mamma och Packan (!!!). They’re also in town, oh yes!

Ha en awesome dag. Hej.

4 thoughts on “En sömn som smörgåstårta

Kommentera

