Snart åker jag hem till Umeå


I am playing tricks on your brain, yesyes.

Hej på er.
Nu sitter Tora på tåget påväg söderut till sin pojkvän, och jag beger mig snart mot Arlanda för att flyga hem till Ume. Det ska bli spännande. Dock ska jag väl hitta ett sätt att krångla till allt, typ spy på ett litet barn eller något, men det är okej. Får hålla kräkreflexerna i styr idag.

Nej, men det blir trevligt. Flyga lite. Vardagligt. Casual. Som en halsduk utan riktig kontrast.
Har iaf haft en awesome vecka här i Stockholm. Men nu vill jag nästan hem, till råttorna och fina ICA och min cykel. Hörs när drömmen har blivit sann. 🙂 Hej! ^^

3 thoughts on “Snart åker jag hem till Umeå

  1. såg dig på buttericks på drottninggatan! 😉 drottninggatan/kungsgatan? o.o
    Haha, coolt att din blogg iiis majj drugg, nämen.
    Och att vi just va den veckan i stockholm med och att jag just såg dej där
    vart lika hyper som london tipton typ…Sök på youtube om du inte har nån aning om vem hon är, haha xd
    din blogg är så himlarns awsm. :0 lär mej gör en guide!

Kommentera

