Jag fick en plötslig lust att skriva…

Goderafton!
Sorry för den suckiga uppdateringen, men jag har haft annat för mig sedan jag kom hem. Som nu till exempel. I förrgår kväll så fick jag den plötsliga lusten att skriva (!), så jag satte mig och bara skrev av mig. Dock hann jag bara några rader innan det tog stopp och jag somnade. Men nu, sedan Linda åkte hem för en stund sedan, har jag bara vällt ut mig massa tankar som jag inte ens visste att jag hade. Det äger, jag blir mer klar i huvudet.

Så imorgon, ska jag på förmiddagen åka på stan med Linda, och låna massa böcker på biblioteket, om kreativitet och att skriva och om livet osv. osv.

Jag vet dock inte vad det är jag håller på med kommer leda, några sidor som kan vara kul att läsa när jag blir vuxen eller något annat. Allt jag vet är att det känns jävligt bra. Godnatt.

(jag publicerar ingen bild till detta inlägg för att det är kulturellt och seriöst.)

5 thoughts on “Jag fick en plötslig lust att skriva…

Kommentera

