Analcamping

HEJ! 😀
Jag är så jävla lycklig ungdomar. Det ska ni veta. För jag är hemma igen. Jag, pappa, Ebba och Saffie har varit på en camping igår och visst var det vackert och jättetrevligt, men när kranvattnet luktade anal osv. så känns det överväldigande skönt att bara få komma hem och få se på Medium och äta Activia som hjälper magsmältningen. En natt räckte gott och väl med andra ord.

Jag och Saffie håller för tillfället att se på slutet av säsong 2 av Medium, och det är så fruktansvärt bra. Nästan för bra. Man blir helt till sig, helt exalterad. Som på julafton, eller när man ser extraordinära specialeffekter på bioduken. HAHAHA.

Här är lite bilder som vi [jag, du, DiLeva] levt i den senaste veckan. Lite analcamping, lite Medium-boxar. Det i livet som betyder helt enkelt. 🙂

Ett paket på en pakethållare. FAGERT. Men vad kan det innehålla?


Patricia Arquette is the one I will marry.


Lite mat.


Lite mer mat.


Campingen 😀

Nej, nu måste vi faktiskt titta på ja ni vet vad. Godnatt.

Kommentera

