Svar på kommentar: Videoinlägg på Youtube…

Fick detta mejl idag:

Hej,jagär en kille i från lund som stalkar lillabloggen mycket som möjligt,men vrf kommer det inga videoinlägg på youtube längre?Alltid när man väljer en video så står alltid ”1 år sedan” eller något i den stilen,är det bara jag som missar dem eller du slutat med dem??????
/Lillabloggen stalker nr.1

Svar: Hej. 🙂 Du har nog varit inne på min gamla Youtube-användare. Alla mina filmer och vloggar lägger jag nu upp på youtube.com/lillabloggen. 

5 thoughts on “Svar på kommentar: Videoinlägg på Youtube…

  1. nu förstår jag inte… du lägger väl upp alla videor här på bloggen, elr? måste men kolla din youtube grejs? 😮
    kan du nt göra en video om onepiece? ^^

Kommentera

