JAG MISSAR HOLBY CITY IDAG!!!


Tajta kallingar makes me stel slash nervous.

Godmorgon på er!
Usch så härligt, idag var det första gången på aslänge jag vaknade upp helt utvilad. Somnade någonstans vid 1, halv 2 och vaknade 11. Ni mattebarn kan ju räkna ut hur många timmar det blir. Jag kommer inte göra det.

Idag ska jag klippa mig, WAOW VILKA NYHETER, så jag missar tyvärr Holby City – den brittiska läkar-dagssåpan på TV4. 😦 Kan det bli sämre tajming? Nej, men jag och Linnea dubbade det igår på telefon och det var askul.HAHA. My heart belong to uncensored dubbning. 😉

Sedan så blev pappa så deprimerad igår när han såg videon jag gjorde igår, ”Alfahane – ett år senare”, då han satt/låg på precis samma plats på samma kudde ett år senare, så nu har han bestämt bestämt att vi ska spela minigolf ikväll. Jo, tackar, säger man då och accepterar erbjudandet att få äga ut far och syster i solnedgången.

Oj, vad mycket text det blev nu. Slår vad om att ingen av er fjortisar kommer orka läsa allt. WELL TO BAD FOR YOU. Om jag lägger till några ointressanta ord härnere, då kanske ni tycker det verkar intressant och läser hela inlägget. HÅRSPRAY, HANNAH MONTANA, PUT, IDOMIN, SPEGEL.

Haha, randåm bild från oktober förra året.

HEJDÅ!

3 thoughts on “JAG MISSAR HOLBY CITY IDAG!!!

Kommentera

