Det var ett jävla gnabb…

Godmorgon!
Hur är läget? Läget i bananskalet? Hipp hälsningsfras, ohyes. Nej, men sitter här och ska snart hoppa in i duschen, för att sedan cykla till mamma lite tidigare så jag kan bli klar med SkypeTerapi del 3 som innefattar Patrik, och han är ju stadgad därborta. Sedan är det bara och redigera, så om vi har tur är den ute ikväll. 🙂 Dessutom har jag troligen alla karaktärer för del 4 klar också, så det blir kanske att skriva manus till det avsnittet då också.

Hahaha, förlåt om jag bara gnabbar på om det här jävla Skypeterapi, men det är det enda intressanta jag kan skriva om. Eller vill ni möjligen ha er en fulländad recension på Medium-säsongen jag kollar på, eller varför inte ha lite närbilder på när jag städar råttburen från allt BAJS. Nej, tänkte väl det.

Ha en awesome dag, hej! 🙂

One thought on “Det var ett jävla gnabb…

Kommentera

