Desperate Housewives läggs ned… :((((((

…efter den uppkommande säsongen.

Inatt när jag fortsatte att redigera SkypeTerapi så kom jag över en hemsk/exiting nyhet: Desperate Housewives säsong 8 som börjar nu i september i USA blir den sista.

Så jävla sad. Usch. Ni måste förstå, jag älskar en massa serier, jag är en sådan där geek som blir upphetsad av att riva bort plasten på nya DVD-boxar, och Desperate har verkligen varit min favorit sen jag var typ 10 år, oavsett vad. Har sett ett nytt avsnitt dagen efter USA-sändningen EVERY SINGLE TIME sedan 2009, då säsong 5 började, strax efter att jag hade sett alla andra på boxar.

MIN MÅNDAGSRUTIN KOMMER DÖ, UPPHÖRA (dvs. köpa godis, komma hem från skolan och se DH)!!!!! USCH.

Fast på något sätt ska det bli spännande, för nu kan de verkligen göra allt awesome och spännande och go all in, när dom vet innan att det blir den sista säsongen (och inte som med vissa andra serier, där tv-bolaget säger det två dagar innan säsongsfinalen osv.).

BOOOM! Desperate Housewives – THE FINAL SEASON!!!!! 😀 😦

7 thoughts on “Desperate Housewives läggs ned… :((((((

  1. Kan inte du lägga in ett video klipp när du dansar dansen Mobot????
    Skulle vara kul om du gjorde det……!

  2. OMG NEJE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1111111111111111
    älskar det jöööh 😦

    btw älskar dig och din blogg, du är bäst. och första gången jag såg en av dina videos satt jag och hade typ maraton av dina videos, som den tönt jag är T_T
    bäääääääääääähääääääääääää (<- ska föreställa får-gråt…ning. gråtning. bölning. aja.)

Kommentera

