I’m leaving you BITCH! (but im still on Youtube)

Hej.
Det här blir mitt sista inlägg. Igen. Jag vet, jag gjorde en stor grej av att jag slutade blogga i januari och så började jag igen och nu slutar jag igen. Men nu orkar jag seriöst inte blogga längre, det finns annat att göra i livet, som att äta, sova, leka, skratta. Inget av dom sakerna kan jag göra med WordPress. Blä.

Dock kommer jag fortsätta göra videos, kanske fler än vanligt, nu när jag inte bloggar. Min Youtube-kanal hittar ni HÄR, så lämna mig inte, jag finns kvar där!!! http://youtube.com/lillabloggen is the adress.  Sedan finns jag ju på Twitter också.

Tack och hej bloggen. Du sög. Men tack för alla kommentarer, dom ägde. 😀

77 thoughts on “I’m leaving you BITCH! (but im still on Youtube)

  1. Neej jag dör!! Vad ska nu förgylla min dag?! Jag älskar ju din blogg! Du verkar vara en hel shysst person och du ska veta att du äger många läsares hjärtan!! Jag har inte kunnat gå in på din blogg i några dar för min data laggar men jag har kollat på videos på Youtube. Jag hoppas att du börjar blogga igen men det är ju ditt beslut! Ha det gött! Från ett stort fan!! 🙂

  2. Det är inte sant!! Jag kommer dö! Jag älskar din blogg! Du är jätte rolig. Du verkar vara en underbar person och äger många läsares hjärtan. Hoppas du börjar blogga igen men det är ju ditt beslut. Jag kommer forsätta följa dina fantaskiska videos!! 🙂

  3. Huvud saken är att du inte slutar video blogga!, Då dör jag av gråt ;< Du gör ens vardag och allt, annars sitter man vid facebook och inte får några nya händelser ;s ;<

  4. Neeeeeej!!!!! DU FÅR INTE SLUTA BLOGGA!! JAG KOMMER DÖÖ!!!! SNÄLLA!! JAG ÄLSKAR JU DIN BLOGG!! 😥 <3333333

  5. Nej ta inte bort bloggen!!
    du är den roligaste bloggen o läsa!
    Kan du inte blogga då o då snälla bättre än att du tar bort bloggen helt!
    TÄnkte så att du kan ångra dig och komma tbx till bloggen 😀
    Men det är du som bestämmer så..
    Men bra att du har kvar din youtube för den är bäst:)
    Men kolla alla kommentarer alla vill att du ska fortssätta 🙂

  6. Du får inte sluta blogga D:
    Fan om du håller på mera så tror jag faktiskt att du kommer komma med på 5bästa bloggarna.. Du äger och vi älskar dig, Snälla sluta inte! :[[<3

  7. Nej, nu blir jag besviken William.. Då hoppas jag verkligen att du lägger ut extra mycket videos då då. Annars har jag ju inte något att göra om dagarna..
    Ska du fortsätta med skype tarapi? 🙂

  8. NEEEEEEEEEEEEEEJ! SVIK INTE OSS! SNÄLLA, SNÄLLA! SLUTA INTE BLOGGA! JAG KAN INTE LEVA UTAN DIN BLOGG! DIN BLOGG ÄR DEN ROLIGASTE OCH BÄSTA I VÄRLDEN!

  9. Kommer det någonsin komma ett annat jamilla avsnitt ?:P
    Tyckte den serien var rolig xd
    Jag Knarkar dina videos höhöö

  10. Neej ! Jag som har så många frågor till dig :*(
    Kommer sakna att läsa men ser fram emot att titta på videoinläggen ;D
    Älskar dig och bloggen otroligt !!
    Kommer en skyp-terapi nummer 4 och 5 ?
    Ha det gött :DD

  11. NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ :(((((((((((((((((((((((( FUCK.MY.LIFE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! men du är ju kvar på Youtube det är ju bra 🙂 Men om du tar bort youtube kanalen så ska du dö! PS. love you!

  12. Jag vet att inte min kommentar är mer speciell än andras men din blogg är helt otroligt !
    Du skriver så himla bra så det är nt sant !
    Tråkigt att du ska sluta för jag tittar väldigt ofta på din blogg men man kan alltid hoppas att du börjar igen 😉 Det känns nästan som du är en kändis typ !
    Längtar till ditt nästa videoinlägg på youtube 😀
    Kommer du ha själv hemsidan kvar eller ? / Kram Elin 😉

  13. NEEEJ!!! var här istället för på twitter!! snälla!! 😦 😦 kollade på din blogg flera gånger om dan!!
    om du ändå sluta MÅSTE gör dubbelt så många videos! hela tiden! ”blogg” videos!! plzz!?! för oss william-älskare!!!

  14. William snäääääääälla sluta inte DU är den coolast, roligaste, bästa, underbara, allt det där DU får inte sluuuuuuuta!!!! 😦 😦 😦 😦 😦 Gör det inte! Du måste finnas kvar i mitt liv 😦

  15. Men för i H-E William.
    Jag går in på din blogg minst fem gånger om dagen för att se om du har skrivit någon och blir lycklig om du har gjort ett inlägg.
    Jag har lixom blivit beroende…det går inte att sluta… 😥

    Ps. jag skrev en kommentar två gånger innan men den kom inte upp så jag skrev igen vet inte om den kom upp ändå…

  16. Först trodde jag att du skulle sluta, så jag dog lite. :<
    Men det är kul att du ska fortsätta göra filmer. 😀 En fråga som jag har haft i huvudet hela tiden: Var redigerar du dina filmer? C: Längtar till SkypeTerapi kommer! ❤

  17. nejnejnnejnenjenejenjenejnjenejnjenejnejenjenejne !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    kan du inte bara lägga ut dina videos på din blogg istället ? 🙂

  18. läskigt,
    jag tänkte såhär idag typ: hah jag kommer ihåg när han slutade blogga ;P
    och nu slutar du ! ? ;o
    mystiskt…
    aja bra att du ska fortsätta med videos iallafall! 😀

  19. Tråkigt :/ Lillabloggen är bäst. Men det är tur att du fortsätter på YouTube, annars skulle jag inte ha någon William som förgyller mina dagar!

  20. Hejjsan 😀
    Jag och min kuusin följer din blogg ;D
    Den är ju as gryyym!!!!
    Vi har följt din blogg i ett år ungefär 😀 , Dina videosar är as gryma !! ‘ (:
    sluta inte göra videosar ‘ ((:

  21. Jag har tittat på många video som du har gjort på youtube.
    Du är ju assss ggrrryymm speciellt på SkypeTerapi.
    Jag hoppas att du gör SkypeTerapi del 4

Kommentera

